trust

Tillit är något man bygger upp med tiden. Något man förtjänar.
Men när det förtroendet som byggts upp helt plötsligt bryts, vad händer då?
Då börjar allt från grunden igen. Så många gånger man har börjat om med att bygga upp all denna tillit och att det raseras så lätt.
Den här gången tänker jag inte låta det rinna ut i sanden så jag fortsätter må dåligt av det. Allt ska vara på mitt sätt om det ens ska ha en chans.
Fy fan vad jag hatar folk som ljuger. Inte konstigt att man inte skapar förtroende så lätt.
2009-12-27 @ 15:34:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mamma

Du har så rätt. Förtroende förtjänar man och det tar tid att bygga upp men bara ett ögonblick att rasera. Ställ krav!

2009-12-27 @ 17:11:56
Postat av: Jessica

learn to love yourself before you start loving others!

2009-12-27 @ 20:15:28
URL: http://psychopeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0