på mammas initiativ

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6339463.ab

Detta är en länk som jag fick med ett mejl från mamma. För mig är det helt otroligt hur  man kan göra så med sitt eget barn. Den dagen jag får barn kommer jag göra allt för att det barnet ska få en bra uppväxt och bli en bra person. Om man sen inte lyckas så har man i alla fall gjort sitt bästa. Men att använda sitt barn som en levande voododocka ? Dom har ju säkert en skruv lös nånstans men det gör mig så arg att höra/läsa om sånahär saker när jag vet med mig att det är nåt som jag själv aldrig skulle kunna göra. Fy fan alltså det är något fel på världen vi lever i.

Sen så är det julafton idag. Känns inte riktigt som jul än, men jag har fått en julklapp av philip idag och jag håller på att fixa en klappjakt till honom. Ämnet är "vad minns du egentligen?".
Sen blir det middag hos far och bara ta det allmänt lugnt
2009-12-24 @ 12:28:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0