Början av julfirandet är här

Helt sjukt hur tidigt det börjar! Själv börjar jag julfirandet med att julpynta lite i veckan så jag har det klart till helgen eftersom jag har bjudit in till Glögg mys:D så då ska man ha det fint!
Julbak med i veckan hoppas jag, men får se hur det går med det eftersom att min diet gör att jag blir sötsugen hela tiden så jag skulle förmodligen äta allt innan det blev klart xD checka av listan för veckan kanske?:


*Italienskaprov - done!
*Svenskaprov - pluggar atm, klart imorgon:D
*Städa iordning i lägenheten - in progress, förhoppningsvis klar imorgon (:
*Julklappsshoppa - långt ifrån klarx) har knappt börjat än:s
*Gå en vecka på drickdiet med Astrid:D - asså själva det med att bara dricka går itne så bra X_x men däremot äter jag så mkt mindre som jag tycker verkar bra (Y) är sjukt trött hela tiden, annars går det bra:D
*Köpa stopp och väx! - gjorde mamma åt mig:D
*Framkalla bilder till fotoramen - gjort:D satte in dom i ramen med, men alla bara trillade runt?! måste köpa dubbelhäftande tejp så får jag göra om det^^


Ja det mesta är ju gjort i alla fall (:
Inför nästa vecka är det egentligen bara:
*Latinprov
*Engelskaprov
*Labbrapport
*Ev fixa lägenheten och julbaka om det inte hinner klart denna veckan^^



4 dagar kvar till glöggdagen
11 dagar kvar till lucia
13 dagar kvar till lillebror fyller år
17 dagar till jullovet
21 dagar till 1 år och en månad med Philip
22 dagar till julafton
29 dagar till nyår

Det går snabbt det här:D

Yours With Love Always/Lina
2009-12-02 @ 12:51:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mamma

Du glömde lägga till

*hänga upp gardiner

*hänga upp lampor

på din lista :)



Kram på dig hjärtebarnet!

2009-12-02 @ 17:26:20
URL: http://narvitvablirett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0