Thai take away at my place ;D

Regnig dag, usch!
Gick hem till älsk igår för att äta lite och prata, sen när vi skulle sova middag runt åtta tiden drogs jag ner i sängen där vi somnade ^^ sov då mellan 20,00 och 10,00 typ x) sinnes egentligen!
Sen idag har hela dagen gått åt till att sitta och göra det jag är bäst på, ingenting:D man måste ju fira att det bara är några dagar kvar tills skolan börjar (FYY)
Ska i alla fall bli kul att träffa kompisarna^^

Nu äre mkt på g med flytt och pengar och massa skit, men det löser sig snart =)
För tillfället lyssnar jag på Kings Of Leon och wokar för fullt! Kycklingwok med ris Thaistyle :D mums på det (=
Sen imorgon ska en viss herr Erik komma och kolla på vår lägenhet och förhoppningsvis vill han ha den, det var väl nog med uppdateringar, nästa inlägg lär med stor säkerhet handla om vad mitt projektarbete ska handla om,
Japaneese Women Dont Get Old Or Fat? tåls att tänka på!





puss på alla mina underbara vänner och min älskling <3
2009-08-15 @ 19:54:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0