Dagen efter frågetecknet

Nu har jag inte skrivit i bloggen på ett tag, men det beror lite på att jag har börjat skriva mer i typ en dagbok, hursomhelst idag ville Jenka läsa så det är väl lika bra att skriva några rader =)
I helgen var det Karloskardagarna i växjö, fredagen va askul. träffade massa folk och sprang runt en massa =) mkt lyckat ända tills jag va tvungen att åka hem och va med hunden -.- fail att vara under arton och inte få gå på krogen X_x
Hur som helst, lördagen ska vi inte ens snacka om för den va lite skum xD
Men i övrigt så har det inte hänt så jättemkt, jag har mest jobbat på att flytta hemifrån, försöka få igång allt och so on!
Skolan börjar snart!, och jag har inte en aning om ifall jag längtar lr inte x) det får vi se när det sätter igång:P

Hmmm det är svårt att blogga när det finns folk som läser, som man inte ens vill ska få reda på vissa saker, det är därför jag har börjat skriva för hand istället =) blogg är alldeles för lätt för folk att läsa, även om man har lösen så får folk lätt reda på det.

Sen vet jag att jag saknar saker som det brukade vara... eller.. jag vet faktiskt inte:O för det va itne så bra för typ 1-2 år sen som jag ofta tänker att det va, men är det bättre nu?
Jag har  lite bardomskompisar och "gamla" kompisar det senaste och när vi är lite nostalgiska och pratar så känner jag att jag va lycklig då, men jag tror inte att jag var det riktigt, tror att det är något jag har intalat mig själv och sen minns det som. Men jag vill jättegärna ha tillbaka den nära kontakten som jag har haft med många, det går om man bara vill!

Ojdå, jag som bara skulle skriva lite kort x) blev liiite mer än jag trodde, men det är så när man skriver, tiden bara flyger iväg, hon är redan 00,46 och jag funderar på att lägga mig. Eller möjligtvis dra iväg en liten stund, jag klarar inte av att vara hemma längre, jag bara tänker en massa, och det vill jag faktiskt inte. Kanske borde börja träna igen? Det va ju lösningen förut, vi får se vad ödet bestämmer!
En sak jag vet är att jag vill ändra på saker, jag vet bara inte hur och på vilka saker, men det tåls att tänka på !

Over and out=)

2009-08-10 @ 00:50:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

NÄSTA ÅR DÅ JÄVLAR BLIRE ÖL TÄLTET ;D

2009-08-10 @ 14:50:51
URL: http://psychopeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0