Cheap trick kinda' girl

Rubriken syftar till hundra procent på den låt som ska spelas första dagen i min bil när jag har mitt körkort^^ Låten som jag minns starkast från när jag och sulan åkte med hennes far överallt och ingenstans i hans gula, fina, cabbade sportbil. mums på det^^
I övrigt har jag tänkt på en halv miljon grejer som skulle behövas skrivas ner, men orkar inte det just nu, alldeles för känsligt för att jag ska orka med det just nu

Jag har kommit igång med träningen igen vilket äger!
Igår: idrott i skolan sen en halvtimme på gymmet direkt efter skolan, sen en timme i simhallen på kvällen.
Idag: ut och promenixa (springa?) snart:D

Herregud det skulle vara skönt om man faktiskt kom igång för en gångs skull, men det ska nog gå med en mp3 och en massa vilja och fritid!

 För övrigt så va den trevligaste kvällen på länge hemma hos Max och Fidde i lördags! Seriöst jag va på så bra humör och hade så kul! Tack till världens bästa för den kvällen (;
Annars har jag tyvärr inte varit så glad:/ dock verkar tvåan bli mkt mer soft än ettan. Och jag önskar det bästa till min lillebror som nu har börjat ettan, och jag är ledsen över att han har drabbats av vår släkts tråkiga sjukdom men det är bara o leva med :/
Wuuunderbart liv man har ibland! men man ska inte klaga för i stora drag så gillar jag faktiskt mitt liv, det är faktist bra och dessutom vet jag att om man klagar så blir det bara sämre. Carpe Diem är ett bra ordspråk, men tyvärr är jag dålig på det själv :/

Men bara 7 kilo kvar till min målvikt (av 13) så nu måste jag ut och kämpa lite för dagen också, eftersom att jag syndade en chokladboll innan!


/Lina
2009-08-25 @ 18:48:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0