<3

Lo sono piccola. Lo voglio qualcuno
Qualcuno da riguardare, qualcuno da amare, qualcuno d'aprezzare
Ma vedo e sento tutto che ho´nella vita aprezza quello ... piu che posso


Jag är liten. Jag vill ha någon.
Någon att bry mig om, Någon att älska, Någon att uppskatta
Men jag ser också allt jag har i livet, och uppskattar det så gott jag kan





Det är vad jag önskar mig i världen. Jag behöver inte en 50 tums tv, den nyaste mobilen, ny fin bil och 30 000 på mitt sparkonto, om jag bara hade någon egen att älska över allt annat som jag visste alltid skulle finnas där

Men tills jag har det så får jag uppskatta det jag har för stunden,
för det är inte illa det heller <3
2009-08-16 @ 19:48:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

me want to T_T seriöst det är så illa att den som bryr sig mest om mig är issa sen efter det är det du? :(

2009-08-17 @ 00:19:17
URL: http://psychopeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0