väntar på att världen ska vakna^^

Lovar du att vara ärlig? såklart^^

Du heter: Lina

Smeknamn: Har seriöst typ inte smeknam, isåfall linis och linamon som mina kompisar kallar mig xD

Låt som när du är ledsen sörjer till? When you say nothing at all och almost here samt flera såklart:O
Beroende av:  Kompisarna och Philip <3
Vad tror folk om dig?: Beror på vem du frågar xD
Stämmer det?:  Det vissa tror stämmer, men inte det alla tror

Vad får du oftast komplimanger för?:  mitt leende och mina boobs -.-
Vad säger du för att imponera på någon? hmmmm bra fråga xD nåt smart
Hur imponerar man på dig?: Det beror på vem det är, men man ska va rolig:D
Brukar du skratta för dig själv?: jag skrattar alltid :P
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  jag tror jag tar med min vinterjacka
Var bor du?: Växjö^^
Trivs du där?: ibland^^
Äger du några converse: nope:P

Sprit, cider, vin eller öl: kärringdricka!
Brukar du bli för full: nej xD

Är du allergisk mot något: njae ^^

Hur svarar du i mobilen: hallå?:P

Antal timmar sömn inatt: 7 ca

Brukar du komma i tid: Ja, annars kommer ja inte över huvud taget .
När mår du bra: när jag är glad & har alla vänner hos mig :)
När blev du fotad senast: igår när vi va vid sjön^^

Hur känner du dig nu: trött.. detta va sjukt tråkigt xD

Vanligaste färg på dina kläder: Vit, svart typ antar jag xD
Vad tycker du om fötter: bra! vad vore vi utan liksom? men inte så fräsht kanske xD

Vad saknar du: finns massa
Hade du en bra kväll igår: jadå:D  skön kväll vid sjön^^ 

Favorit dryck på morgonen: dunno xD te är inte fel

Rakar du benen: givetvis

När brukar du oftast gå och lägga dig: vardagar runt 11, helger heeelt olika
Är du blyg?: jao ibland xD

Sysslar du med någon idrott: na inte just nu -.-
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: hmmm kanske:O
Har du spytt offentligt: hmm inte vad jag vet:O

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: jadu:O mkt bra fråga xD  ragga på tjejer xD
Är du bortskämd: vissa påstår det men det tycker jag inte xD
Vad gör du i morgon: dunno:D loooov ju^^
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: bra förebild.. den va svår.. finns inte så många:O tyra banks kanske? xD
Vad längtar du till?: värmen ^^

Har du bra vänner och äkta vänskap?:  absolut

Vad använder du för shampoo?:  olika^^

Hur gammal är du: 1^7

Tycker du om någon just nu: älskar philip <3

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Gillar du golf: kan säkert va kul har aldrig testat xD

Vilken tid gick du upp idag: 8,20 O.o

Har du sovit i din egna säng inatt: nope

Har du strumpor på dig nu: nej :)

Är det okej att gråta: ja det hoppas jag  ;O
När grät du senast: i förrgår när philips bror kallade mig tjock :s

Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa och shoppa och hjälpa mamma betala lägenheten
Bär du glasögon eller linser: najje

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: neej

Har du piercing: japp^^ öronen, läppen och tungan^^

Vill du gifta dig: självklart

Vill du ha barn: absolut

Solar du ofta: är det fint väder givetvis^^
Är du bra på att laga mat:  vissa rätter ;D
Är du flygrädd: nej

Hur vig är du: faktiskt ganska vig xD

Är du musikalisk?: hahahaha.

Vad dricker du helst när du är törstig: beror på vad jag är sugen på^^

Vilken är din favoritglass: piggelin:D

Tror du på ett liv efter döden: njaa
Tycker du om sushi: aldrig testat seiröst xD
Vad äter du helst när du ser på film: beror på xD men popcorn är nice ^^

Har du tandläkarskräck: nej :)
Är du morgon- eller kvällsmänniska: seriöst inget av det xD

Vilken ögonfärg har du: Blå^^

Har du någon gång gråtit dej till sömns: aa

Biter du på naglarna: ja :(

Röker du: vattenpipa ja
Hur ofta tränar/motionerar du: beror på:O
Senaste låt du hörde:  pretty fly (for a white guy) med offspring ^^

2009-04-05 @ 10:36:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0