uppdateringar om dagen:D

Ehm jadå:D till att börja med fyllde philip år igår (men det är en lång historia som har fått utlopp på andra ställen^^)
Idag va jag i Lessebo med några av tjejerna från gamla 9c och hade lite tjejdag för att fira Amina som snart fyller 17:D'<3
Det firades med massa mat, chips, godis, tårta och äggning^^ Sen blev det en liten pratstund med Idastina på bussen som va uppskattad (;
Sen mötte philip upp mig i stan för han skulle (såklart) låna pengar för han skulle gå ut på puben för första gången:P Sen hem igen och dö framför datorn och träffa mamma lite innan hon åker iväg igen :O
Har inte direkt nåt intressant att skriva om mer men släng gärna in en kommentar med ett bra förslag på nåt jag kan skriva:D

Puss på världen och särskilt på mina underbara kompisar <3
2009-04-08 @ 22:55:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica Nanna Lind

DU KAN SKRIVA ETT INLÄGG OM HUR BÄST JAG ÄR MEN ENDÅ SÅ JÄVLA UNDERSKATTAD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P

2009-04-08 @ 23:54:26
URL: http://psychopeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0