Söndag igen

Tjolahopp!

 
Sommaren är här så kanske en favorit i repris?^^

Tankarna har under den senaste tiden gått ganska mkt åt det hållet att skolan snart slutar (herregud va skönt!) och på philips flytt som snart kommer ske.
Om jag inte är helt fel ute så är det 7 veckor kvar i skolan innan sommarlovet (och mamma kommer vara borta tre av dom veckorna så jag måste vara ansvarsfull och betala räkningar osv) så det är ganska soft ^^
Philip ska dock flytta till egen lägenhet och har snackat mkt om att han vill ha hundvalp. Det har såklart gjort så att jag har tänkt mer på det faktum att jag egentligen vill ha det med (men det är shh inget man säger till Philip) fast jag har ju inte råd liksom.. och inte helt tid heller, jag har mkt tid men inte tillräckligt -.-

Har inte hunnit med så mkt faktiskt. Hade en skön kväll med jessica igår och kollade på House och pratade (längesen faktiskt :O ) och mkt saknat med:O <3
Annars måste jag faktiskt också säga att vädret är helt underbart just nu och jag har sovit (och gongongat till lovisa) mkt den senaste tiden^^  och det va visserligen efter att jag hade ännu en dålig dag men som tur va så var det något som folk fattade varför denna gången xD

Firade ju 5 månader med philip i torsdags och fick då massa fina presenter. Fick en fin blombukett (trodde nästan på påskliljor men dom jag fick va också jättefina:D), choklad och ett jättefint halsband i silver med ett brytbart hjärta som vi har delat. Gulligaste presenten nånsin <3

        



I fredags fick jag också två sms som gjorde mig lyckligare än på länge, om jag stavar det rätt så ska det va såhär:

Men jag älskar dig oerhört mycket och du betyder allt för mig och jag är så lycklig att du är min älskling:*


Jag är bara din:* du är det bästa jag vet att vakna bredvid dig varje morgon är som en dröm du är min ängel


Philip Derek Benjamin Waite jag känner exakt samma för dig och du är det underbaraste jag har <3


http://www.youtube.com/watch?v=rP3l4M8Axrc

2009-04-26 @ 15:49:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0