lalala

ciao :D
sitter i skolan nu och har italienska (skriver ett mkt fint arbete om Andrea Bocelli) men stiften har tagit slut så jag kan inte skriva så bättre att ta en liten paus:P
Torsdag idag vilket betyder att det är idag, imorgon sen är det lov:D
Igår var det suuuperfint ute och efter skolan drog jag hem en stund sen ner på stan och mötte Lovisa och en liten stund senare också Gabbe och Philip för att dra till linnéparken och finna eve som hängde med oss til sjön!:D
Jag, Eve och Lovisa satt och hade mys med hookan och Philip och Gabbe var faktiskt dumma nog att bada! Liksom hallå? första april?  ingen bra dag att bada (btw lurade jag ingen vilket är lite fail -.-)

Hmm vad är mer värt att berätta.... jooo juste ja! jag har inte varit så mkt med issa och jenka den senaste tiden men det blir i alla fall antagligen Lessebo typ två dagar på lovet och hälsa på lite där^^ det ska bli mys^^ <3

Past is past
Future is future
Now is now
Now is us
Us is love
Love is forever<3
2009-04-02 @ 08:46:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0