I väntan på helvetet -.-

Hmm snart är det sista lektionen för denna vecka sen är det valborg, sitter här och tråkar och skriver lite på msn. Sen igår har det faktsitk kommit lite nyheter^^
För det första så ska jag skaffa hund.. lr ja philip kommer äga hunden men jag kommer vara delägare^^ Ganska konstig känsla faktiskt när jag tänker på det för det finns ju den där känslan i magen. Inte en sån dålig känsla utan den känslan som man har när man först träffat någon och man inte är riktigt säker när man träffar dom utan har en sån pirrig känsla i magen. Jag har inte haft den känslan sen han kom hem från Wales men fick den igen idag utan anledning när jag bara satt och tänkte^^
Helt otroligt faktiskt enligt mig xD

"Och Amina 36 år hahahahaha" citat av Amina

 EN GÅS:D

Igår va jag med lilla issa som hjälpte mig och philip med gåsäggen (fråga inte vad det handlar om xd) men vi märker väl om några dagar om våra försök att vara goda föräldrar har lyckats eller om vi har tagit livet av dom stackars små liven :(
JAG VILL OCKSÅ HA GÅSAR!!! (: //Amina


Som ni ser så sitter Amina här med mig och MAN KAN ÄTA DEM *Mohaahahahaha xD



Men snart börjar svenskalektionen med Kober så jag måste dra men amina får slutföra inlägget =)



Baibai <3 /Lina

Vilken ära ^^ xD   .. JAG SKA BLI MAMMA !!! <3333 Har inte så mkt mer att säga.... men
Vem får inte komma in på systemet?
Alternativ ett: Hunden, Katten, Fanda!
Alternativ två: Svarfvar, Britt och Paddan!
.:D /Amina
2009-04-29 @ 12:07:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0