änglar och demoner

Ciao ciao!
Ja det va ju ett tag sen nu.. men sitter i alla fall i skolan nu och har svenska.. *jublar*
Nä men har varit ganska mkt att göra senaste tiden så har inte hunnit tänka så mkt på bloggen:O
Idag började dagen med att jag av nån anledning kom upp även om klockan hade ställts om så den ringde inte. Sen bar det av till skolan med Max för att börja med att ha en italienska redovisning som förövrigt gick dåligt -.- men men nu är det som sagt svenska och snart börjar historian då jag ska få mitt gruppsamtal överstökat (och jag är totalt oförberedd då jag va slutkörd igår och somnade ifrån allt)
Övriga uppdateringar om den senaste tiden:D

*Igår va jag på bio och såg Race to witch mountain (lr nåt liknande) helt okej film men inget utmärkande^^
*Philip har fått pengar vilket gör att jag (som nu är pank) blir bjuden på saker:D
*Jag va igår idiot och drog ut på en trevlig idrottsdag och sprang/gick 11,7 m -.- vilket är dödsdömt för mina höfter X_X
*Jag har börjat inlinesåkningen:D som ska få fortsätta ett tag till^^
*mesta delen av skolan är avklarad vilket gör mig överlycklig:D
*Jag har fått abonnemang och smsar gratis till alla och ringer gratis inom familjen.. och mamma betalar:D
*tankarna om sommarjobb börjar bli irriterande då jag inte hittar nåt -.-

Ja jag får nog bli lite noggrannare med att skriva... och köra lite mer uppdateringar, men nu ska jag och mina höfter försöka ta oss tillbaka till klassrummet:D so long<3

Lr! En sak till! Imorgon är det 5 månader <3
2009-04-22 @ 09:44:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0