Åh gud ännu en måndag...

...Men! Det är bara två dagar kvar av denna skolveckan sen är det Valborg:D vilket inte kommer bli helt fel ;D
Lovisa hängde med mig lite efter skolan idag och snackade lite och hjälpte mig med disken men nu är jag helt ensam igen. Mamma är i Stockholm som vanligt och Philip är o fiskar^^

Lite intressanta saker har kommit upp den senaste tiden men dom sakerna får man veta om man frågar, men lite småintressant faktiskt^^ <3



Imorgon blir det till o va med Issa och sen sova hos jenka på onsdag tror jag:D




Mkt mys vecka faktiskt!^^
Men men so long everyone see u soon ^^

155 dagar <3   

http://www.youtube.com/watch?v=9PeEaNzg4os



Bara för att jag är hyper idag och ska ut på promenad med lilla Astrid strax bjuder jag på lite extra bilder:D


   nio seee:D









Åh livet är allt bra vissa dagar^^   fattas bara vissa grejer (som typ pengar) men det är väl bara o leva utan xD


L<3P
2009-04-27 @ 20:37:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0