Advent^^

You're All That I Ever Know,
When You Smile All My Face Always Seems To Glow,
You Turned My Life Around,
You Picked Me Up When I Was Down,
You're All That I've Ever Known,
When You Smile My Face Glows
You Picked Me Up When I Was Down
Say...You're All That I've Ever Known
When You Smile My Face Glows
You Picked Me Up When I Was Down
And I Hope That You
Feel The Same Way Too
Yes, I Pray That You Do Love Me Too


And All My Life
I Prayed For Someone Like You
And I Thank God
That I..That I Finally Found You
All My Life
I Prayed For Someone Like You
Yes, I Pray That You Do Love Me Too

All My Life
I Prayed For Someone Like You
And I Thank God
That I ..That I Finally Found You
All My Life
I Prayed For Someone Like You
Yes, I Pray That You Do Love Me Too


Jag älskar denna låttexten, det är sjukt va fin den är^^ 
För att komma till vad som har hänt sen senast så ... jag va och festade med Jessica, det va verkligen en av dom mest lyckade kvällarna på länge xD Lite dricka, massa killar, jag, Jenka och massa musik. Lite smått läskigt och jag saknade Philip efter lite dricka, då jag är en av dom lyckligt lottade som blir kåt när jag har druckit, konstigt nog va jag knappt frestad att göra nåt med nån annan, inte vem som helst duger ;) Men det va överlag väldigt roligt och jag är glad för det är första gången på länge som jag ser Jessica lycklig, och är glad att jag kunde göra det för henne <3
Vi hade mkt mys den kvällen i mammas säng efter att vi lämnat alla killarna utan att dom fick nåt av oss ;) Va lite småkul faktiskt ^^
För övrigt så kommer julen närmre och närmre och julshoppingen har börjat med lite saker till mig själv *hosthost* en julklapp till mamma och två till philip^^ Försöker hitta en till min kusin Ida (förslag är uppskattade!;P) och sen ska jag köpa till resten när jag är i Wales^^   Imorgon blir det barnvaktsjobb för att tjäna lite extrapengar till resan och allt är faktiskt ganska bra just nu när julstämningen kommer ;D

God Jul och Puss på alla ^^ <3
2008-12-14 @ 21:18:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0