söndag

Som tur är så är det inte så många som har min blogg. Det gör det lättare att kunna skriva vad jag verkligen känner. Idag sitter jag för första gången och verkligen önskar att jag kunde gå tillbaka till när jag började skolan. Bara glömma allt. Förlåt men det är dagens sanning. Igår va ingen bra dag, och idag verkar inte bli bättre. Ska iväg och träna lite så vilket brukar göra saken bättre. Men jag önskar så mkt att jag va starkare än såhär. Jag vill inte vara den som tjatar hela tiden, men fan när jag alltid blir sårad så orkar jag inte. Då är det nästan bättre att ignorera det. Men jag vet ju att jag inte har varit mer sviken än jag känner mig just nu.. lr jo.. men inte av samma person

Varför måste alltid jag vara den som blir sårad? tycker nästan synd om jenka. Hon sa att det skulle bli såhär, och hon hade rätt men jag hade inte hjärta att lyssna på henne. Ingen annan förutom hon kan fatta, och inte ens hon kan fatta helt, för jag trodde i alla fall att vi skulle träffas.. men blir det uppskjutet igen så tycker alla att jag borde skita i det. Men det är svårt att bara skita i nån man vill va med. Liksom fan jag funderade till och med på att ta mitt utbytesår i samma land? Men aja om jag är den enda som försöker kan jag lika gärna skita i det

Speciellt tack till Gabbe idag som visar att han bryr sig, till hanna som har valt att stötta mig ifall jag flyttar och till jenka som alltid finns med mig <3
2008-12-28 @ 12:50:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0