shit redan 17 december:O

Som överskriften säger så har tiden gått sjukt fort sen deember började. Kan fan inte fatta att det är julafton om bara en vecka! Skolan suger som vanligt och jag har börjat kolla seriöst på att plugga ett år utomlands. Pratade med eve om det idag och jag tror hon verkade va med på noterna, förutom det att man måste gå ett extra år sen i Sverige såklart <.<
Förövrigt måste jag säga att skolan va ganska trevlig idag, alla har kommit in i en sån julstämning (utom jag) allt är pyntat och snön som va så fin har såklart försvunnit T_T
Och btw så kommer jag fira nyår hemma så det blir väl till o fira med familjen, eller issa och jenka förstås, fest nån?

Hmmm nåt mer som är värt att veta... njae inte direkt kanske... ikväll blir det bara träning, sen kommer mamma hem från stockholm ^^   Mys måste jag säga konstigt nog^^
Hm jo jag saknar fortfarande Philip. Blä hur kan jag göra det efter så kort tid? Jag vet inte det bara är så. Längtar tills julen är över konstigt nog så man slipper allt stress med att köpa julklappar och slösa massa pengar på det
Puss på alla

And now...     Even now, more than anyone else's kind words
I want to softly touch your lips, only yours


Even this neverending sky will one day reach its end
I will never forget you, your image burned in my eyes

More than anyone else's kind words, it is your memory
That heals the pain that no one else could erase

And now...     Even now, more than anyone else's kind words
I want to hold you in my arms once more

Even now I keep on fighting for you
Until the day that I can smile at you once more


Översättning till Gackt - Metamorphoze

2008-12-17 @ 14:29:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0