Oops råkade glömma bloggen^^

Nu har jag fått ett klagomål från hanna att jag inte uppdaterar min blogg. Så här kommer ett fint litet inlägg om vad som har hänt den senaste tiden. Och det är ju trots allt i månad och 3 dagar sen sist^^

Men men vad har hänt... hmm jo jag har gått i SKOLAN:O va spännande! xD

Sen har jag varit mkt med en underbar person som heter Martina<3 Kunde inte önskat mig nåt mer än att träffa henne, förutom att få ´Philip då. Och det är med en sak som hänt. Philip flyttade till wales för 19 dagar sen, snark på det! Vilket betyder att han börjar få sexabstinens och jag börjar få abstinens efter honom >.< Och jag har kollat på ett utbyteår med:O Så jag har haft fullt upp och råkat ignorera min blogg.. men jag lovar att fylla på lite på jullovet, kanske till och med med lite bilder från Wales ;D

Allt har överlag varit lite deprimerande och det har jag inte lust att skriva om idag för jag är faktiskt på ganska bra humör. Issa är här och mamma är hemma igen från Stockholm, hon va borta till torsdag denna veckan så jag va hos Karen en dag istället^^

Nåt mer nytt? hmmm... nae inte så jättemkt faktiskt, eller jo:O jag har två konstiga killar efter mig, båda är nån jag en gång velat ha, men nu är det helt förändrat, vill inte ha nån av dom xD vill bara ha en.. *suck*

Aja jag lever i alla fall och det är ju alltid nåt, nu hanna har du fått lite uppdatering om vad som har hänt;D

Och juste ja hanna bad mig nämna att vi hade lite fotografering när hon va här^^ mkt fina bilder måste jag säga^^ hehehe xD

Sen måste jag bara säga att Issa och Jessica är väldigt bra <3<3

2008-12-12 @ 21:27:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0