Nu är det jul igen

Shit det är bara 3 dagar kvar till julafton och jag har inte fixat julklappar än, har bara fixat lite till Philip och honom ska jag ju inte ens träffa på jul xD Men jag stressar inte, är hemma nu och gör fem minuters kola, hoppas jag kan äta det bara, min hals är konstig så jag kan typ inte äta :S
Har varit duktig och tränat idag med:O  och har till och med bestämt mig för att om jag lyckas flytta utomlands så ska jag ta upp min pingiskarriär igen, så vi hoppas på det ;D  Saknar faktiskt pingisen, och jag pallar inte Sverige så jag hoppas hoppas hoppas ^^
Men nu är det i alla fall jullov och snart drar jag till jönköping till släkten för julfirande ;D  sen nyårsfest hos david... och sen hoppas jag verkligen på Wales så philip får se min fina present^^
Btw så kommer jag inte sova över med nån typ förrän jag har fått min bettskena.. fan pinsamt att snarka, gnissla tänder OCH prata i sömnen?!   fan va dålig jag är på att sova!
Godnatt allihopa! ^^
2008-12-21 @ 20:56:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0