Merry christmas everybody^^

Hmm dagen började väl inte så jättebra, har inte sovit så mkt dom senaste dagarna. Men sen kommer julfrukost med gröt och macka med skinka mums ;) Nu sitter jag här och lyssnar på Amy Diamond (blääää) men låten är ju bra i alla fall, mer jul äger ;D
Alla håller på och julstökar och jag är helt lugn. Är klar med allt jag ska göra och har inte bråttom till nåt.. Skönt!^^
Hoppas alla har en bra jul i år;D jag tror att våran här kommer bli helt okej ändå, även om julafton inte är riktigt samma sak nu när man är lite äldre. Inte samma sak att öppna julklappar och kolla på Kalle Anka. Men ändå trevligt ju att vara samlade allihop, eller ja pappa är inte med i år. Han och mamma klarar inte av att fira tsm. Snart kommer i alla fall min älskade morfar och hans sambo och jag ska fixa Ida. Annars är inget mer planerat
Jag håller på och försöker komma på vad jag ska ha för nyårslöften, men än så länge har jag bara kommit på två stycken (jag och Jessica  har kommit överrens om att vi ska ha tre)
1 Komma igång med träningen igen
2 Börja jobba o spara pengar

Det va väl typ allt. Jag saknar alla där hemma. Ska ringa issa och jessica en stund sen. Men mest av alla saknar jag Philip. You are all i want for christmas<3
God  Jul på alla ;D
2008-12-24 @ 11:57:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0