lördag;D

Hm jag satt just och funderade över folk säger att dom älskar varandra. Jag har flera stycken som säger det till mig, men hur många säger det egentligen och verkligen menar det. Liksom jag hatar när folk säger det för att dom tror att det är vad jag vill höra, jag vill inte höra det om det inte betyder nåt. Och dom som jag verkligen vill höra det ifrån får jag inte höra det ifrån, utan från folk som inte älskar mig utan bara säger det?`
Sen alla som säger det så tidigt i ett förhållande. Jag va involverad i typ 2 månader innan jag ärligt kunde säga att jag älskade nån. Har aldrig sagt det innan och verkligen menat det, bara till kompisar, men aldrig till nån jag varit kär i. För jag har aldrig kunnat säga ärligt att jag älskade dom, och då är det bättre att hålla tyst. Men nu när jag är redo och kan säga det utan att ljuga så suger det verkligen att jag inte tror att jag kan få höra exakt samma sak tillbaka på samma sätt som jag menar det. Men vad vet jag?
Jenka har sagt att hon älskar mig och issa med... och då tror jag dom för jag tror att dom aldrig skulle såra mig och att om dom kan så kommer dom alltid stanna med mig, och jag hoppas att dom gör det även om jag väljer att ta ett år utomlands, för jag behöver att dom gör det ifall jag ska klara av det. Där slits jag lite emellan att lämna mina kompisar ifall jag inte är säker på att dom stöttar mig. Jag måste veta vilka som stöttar mig vad jag än väljer.

Dom som läser detta och som ärligt kan säga att dom stöttar mig lr som vill ha kvar mig i sitt liv på ett lr annat sätt får gärna säga sin åsikt. För jag tror att jag kommer ta ett utbytesår även om det inte blir på dom villkoren som jag vill ha, helst skulle jag ju åka dit Philip är för det skulle för det första vara skönt att känna nån, sen vill jag veta om han verkligen är seriös och skulle vilja ha ett förhållande ifall vi skulle va på samma ställe, men även om han inte är det så vill jag ändå ta ett år utomlands.

För övrigt så ville jenka att jag skulle berätta att vi ska ha en weekend för oss själva i jönköping ;D Det blir nice är jag säker på:P ensamma i en lägenhet och hela jönköping där vi kan hitta på saker ;D grr ;) <3
Sen ett litet tillägg till är att Johan Glans finns i våra hjärtan och alla borde kolla detta klippet

http://www.youtube.com/watch?v=1k77n8_ZfOU&feature=related

Sweet kisses to you all ;D

2008-12-27 @ 14:28:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kommer alltid stötta dig det vet du gumman.

Och jag älskar dig, och verkligen menar det.. <333

2008-12-27 @ 15:06:33
URL: http://hannacamillarosberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0