Hemma och väntar =)

"Allt man inte kan göra inför sin pojk/flickvän är otrohet"

Satt och kollade på emocores forum och såg detta. Har faktiskt aldrig sett det så innan, men det ligger ju något i det. Fan va smarta dom är på ec^^ 
Kan fortfarande inte fatta att pappa var otrogen mot mamma, jag skulle aldrig klara av det. Visserligen så var det ju jag som fick leva med att se mamma ligga och gråta och vara helt förkrossad. Det är det kanske inte så många som tänker på att barnen och vännerna får leva med det ganska länge. Vissa blir till och med deprimerade, vilket mamma räknas som att hon blev om jag inte minns helt fel. Kanske inte så konstigt iof. Den hon älskade hade slutat älskat henne och skaffat en annan. Men hon har alltid mig och det vet hon^^
Nu är det ju så att jag tekniskt sett kanske inte är ihop med nån så ingen kan vara otrogen mot mig <,<
Men men nu är det snart jul och allt är skönt, förutom att jag inte har köpt några julklappar än:O xD
2008-12-22 @ 12:21:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0