En sak som förgyllde min dag

oki hej då öslki puss krma <3

Jag:pusshej älskar diga3

dessama

<3

(L)

Jag: hatar dig för det där dessamma xD

Jag: det ordet borde inte få finnas, det för det alldeles för lätt för dig xD

ja ve t:D

men jag gillar o ha ettt lätt live :D

Jag: jao jag vet

Jag: jag får helt enkelt sluta säga det så du inte kan säga detsamma xD

Jag: aja jag får väl vänta om jag nånsin ska få höra det xD

gå och lägg dig nu dumdum'

pusshej<3

hej då äldkar dig (L)

älskar dig

Va bara tvungen att lägga ut detta så jag kommer ihåg det. Det är inte många som läser min blogg (vilket är ganska skönt) därför lägger jag ut den utan att känna att nån kommer kommentera hur gulligt det är eller nåt sånt. Det får bara mig att sakna det mer.  Det är så annorlunda att bara ha msn, och jag längtar verkligen tills nästa gång. Idag är det fyra veckor sen och jag saknar kramarna och kyssarna och allt annat med. Fyra hela veckor utan allt det. Det känns verkligen som en evighet, men jag kan vänta för att få den känslan igen som jag har haft den senaste tiden, frågan är om du kan det?

2008-12-21 @ 22:47:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0