Dagen före

Jao jao tiden har gått fort och idag är det dagen före julafton, jag sitter hemma hos mina kusiner och funderar på vad jag ska hitta på egentligen... sitta på msn hela kvällen? Nej förresten jag sov ingenting natten tills idag så jag tror jag ska lägga mig tidigt istället.
Idag fick jag mina föräldrars tillåtelse att pierca mig igen btw, en stor seger för mig^^
Hm det händer ju ingenting häromkring, finns inget att göra alls.... lr jo jag sitter och spelar mafia wars (yay för mig xD)

Bara för att det idag är en månad sen så lägger jag ut hela dagens låt, som faktiskt mamma valde ut. Låten spelades på mormors begravning och är mammas favoritlåt. samt en av mina favoriter

Det vackraste jag vet
Är att se dig när du sover
Här råder stilla frid
Och jag glömmer både rum och tid

Du ligger här bredvid
Och jag känner hur du andas
Att älskas utav dig
Är det vackraste för mig

Så sagolikt det är
Att se morgon-dimman lätta
När mörkret sakta flyr
Och att se hur dagen åter gryr

En kylig morgonbris
Sakta sveper genom rummet
Jag kryper tätt intill
Lycklig för att du finns till

Stunder av stillhet
Ett ögonblick av ro ibland
Stunder av lycka
Att bara ha varann

Det är en rikedom
Att få älska och att älskas
Vår kärleks varsamhet
Är det vackraste jag vet

Det vackraste som finns
Är att vara någon nära
När månen lyser klart
Över skog och mark så underbart

Du ligger här bredvid
Och jag känner hur du andas
Att älskas utav dig
Är det vackraste för mig

Stunder av stillhet
Ett ögonblick av ro ibland
Stunder av lycka
Att bara ha varann

Det är en rikedom
Att få älska och att älskas
Vår kärleks sårbarhet
Är det vackraste jag vet

Du ligger här bredvid
Och jag känner hur du andas
Att älskas utav dig
Är det vackraste för mig

Tack till mamma, jag älskar dig<3
Och till philip som jag också älskar ;)
2008-12-23 @ 16:04:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0